واردات قطعات الکترونیک

 برای استعلام قیمت و ثبت سفارش واردات قطعات الکترونیک، پس از کسب اطمینان از کمبود موجودی قطعه در سایت لیون الکترونیک، آن را به سبد استعلام خود اضافه کنید. یا به دو روش آپلود فایل اکسل و وارد کردن پارت نامبر در جدول زیر، قیمت قطعات مورد نظر خود را استعلام نمایید. پس از ثبت درخواست، کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن، موجودی و قیمت قطعات الکترونیک درخواستی شما را به اطلاعتان خواهد رساند. همچنین در صورت داشتن سوال و یا نیاز به مشاوره، می‌توانید با کارشناسان ما در لیون الکترونیک تماس حاصل فرمایید.

 

  •  برای استفاده از خدمت استعلام آنلاین سفارش واردات قطعات الکترونیک، ابتدا باید در سایت لیون الکترونیک ثبت نام کنید.
  •  برای استفاده از روش آپلود فایل اکسل، حتما از قالب اکسل قرار داده شده در این صفحه استفاده نمایید.
  •  با مراجعه به قسمت سفارش‌های خارج در پروفایل خود می‌توانید از نتیجه استعلام خود مطلع شوید.
  •  با توجه به نوسانات نرخ ارز هر استعلام دارای زمان اعتبار است و در صورت پایان یافتن زمان اعتبار استعلام از درجه اعتبار ساقط می‌گردد.

نظرات کاربران

شرکت یاسان
2024-01-22 04:17
خرید قطعات از وبسایت خارجی که قیمت درج شده است اگر توسط شما انجام شود، چند درصد اضافه میشود به مبلغ؟ اگر مقدور است سفارش را به آدرس دبی ثبت کنید و هزینه حمل و ترخیص و ... را در دبی پرداخت میکنیم...
پاسخ مدیر: سلام وقت بخیر دوست عزیز به دلیل مشخص نبودن نوع کالای مورد نظر شما به صورت قطعی نمیشود عددی را بیان کرد. شما برای اطلاع بیشتر میتوانید با بخش سفارش خارج ما تماس بگیرید تا دوستان شما را راهنمایی کنند.
احمد
2024-01-06 16:09
چرا اکثر قطعات الکترونیک از چین وارد میشود؟
پاسخ مدیر: واردات قطعات الکترونیکی از چین دارای مزایای زیادیست که در ادامه آنها را توضیح می‌دهیم. بزرگترین مزیت واردات قطعات الکترونیک از چین را می‌توان، تنوع قطعات الکترونیک موجود در این کشور دانست. تقریبا تمامی سازندگان قطعات نیمه هادی در چین نماینده یا دفتر فروش دارند. مزیت بزرگ بعدی در واردات قطعات الکترونیک از چین را می‌توان، وجود پرواز مستقیم بین این دو کشور دانست که این مورد باعث کم شدن زمان حمل و ترخیص کالا گردد. مزیت بعدی واردات قطعات الکترونیک از چین را می‌توان به قیمت مناسب قطعات در چین به نسبت کشورهای اروپایی دانست. و علاوه براین، هزینه های حمل و نقل و تعرفه های گمرکی چین به نسبت کشورهای اروپایی کمتر است. در مجموع خرید از چین در مقایسه با خرید از اروپا ارزانتر و سریعتر است.
ali reza
2023-09-24 15:19
برای استعلام قیمت و سفارش واردات قطعات الکترونیکی از چین چه مراحلی را باید طی کنم ؟
پاسخ مدیر: به طور کلی برای استعلام قیمت و سفارش واردات قطعات الکترونیک در لیون الکترونیک 2 راه وجود دارد. راه اول ثبت سفارش به صورت آنلاین در وبسایت لیون الکترونیک است. برای استفاده از این روش باید وارد صفحه واردات قطعات الکترونیک شوید و پارت نامبر قطعات مورد نظر خودتان را در سایت وارد کنید و یا از طریق آپلود فایل اکسل لیست قطعات خود را وارد کنید و سپس دکمه ثبت را بزنید. همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن به استعلام شما پاسخ می‌دهند و شما از طریق SMS از این موضوع مطلع می‌گردید. حال پس از دریافت پاسخ استعلام می‌توانید به راحتی و با پرداخت پیش فاکتور خود، سفارش خود را ثبت کنید. در روش دوم برای ثبت سفارش واردات قطعات الکترونیک می‌توانید از طریق پیام رسان واتساپ یا تلگرام، سفارش خود را به قسمت واردات مجموعه لیون الکترونیک ارسال کنید و از طریق تلفن یا پیامرسان‌ها با همکاران ما در تماس باشید. در این روش هم همکاران ما پیش فاکتور سفارش شما را آماده و برایتان ارسال می‌کنند و شما می‌توانید با تایید آن سفارش خود را نهایی نمایید.
مصطفی
2023-08-27 15:21
ضمانت واردات قطعات الکترونیک در لیون الکترونیک به چه صورت است ؟
پاسخ مدیر: سلام دوست عزیز لیون الکترونیک در راستای شعار خود(خرید با خیال راحت) بر روی تمام محصولات سفارش خارج و کالاهای موجود در فروشگاه، تضمین اصالت و دو هفته زمان تست ارائه می‌کند. در این طرح خریدار از زمان دریافت کالا 2 هفته زمان دارد تا کالای خود را تست کند و در صورت هرگونه مشکل کالا را عودت دهد و وجه پرداختی خود را دریافت کند. ضمانت واردات قطعات الکترونیک به این صورت است که معمولا در کالاهای با تعداد بالا ما از خریدار خواهش می‌کنیم تا یک تست ریپورت در مورد ایراد قطعه به ما ارائه دهد تا ما بر اساس آن بتوانیم پیگیری های بازگشت کالا به مبدا را انجام دهیم. لازم به ذکر است که این طرح فقط در مورد واردات قطعات الکترونیک اورجینال قابلیت استفاده دارد. معمولا این نکته در پیش فاکتور قید می‌گردد. در مورد برخی از کالاهای خاص و قدیمی که مدل اورجینال آن موجود نیست، به خریداران گفته می‌شود که این کالاها شامل ضمانت نمی‌شوند و در صورت امکان ابتدا سمپل تهیه گردد تا در صورت کار نکردن قطعه، خریدار دچار ضرر جدی نشود.
mehdi bayat
2023-05-13 17:51
میزان و نحوه محاسبه هزینه ها و حقوق گمرکی چه طور هست؟
پاسخ مدیر: سلام دوست عزیز هزینه‌های گمرکی در واردات قطعات خُرد به صورت دقیق محاسبه نمی‌شود و ممکن است با جدول تعرفه‌های گمرکی متفاوت باشد. دلیل هم تنوع کالا در محموله و تعداد پایین آن است. به همین دلیل معمولا به صورت دقیق مشخص نیست. اما اگر یک کالا با تعداد زیاد مد نظرتان است، می‌توانید به جداول تعرفه های گمرکی مراجعه کنید.
نیک خواه
2023-05-13 17:46
امکان سفارش با تعداد پایین هم هست؟
پاسخ مدیر: سلام دوست عزیز بسته به نوع قطعه مینیمم تعداد قابل سفارش متفاوت است. ولی در صورتی که بتوانیم حتما برایتان انجام می‌دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با همکارمان در قسمت سفارش خارج تماس بگیرید.
محمد
2023-03-26 01:21
تعرفه واردات قطعات الکترونیکی به چی بستگی داره؟ هزینه زیادی لازم داره؟
پاسخ مدیر: سلام دوست عزیز تعرفه قطعات بستگی به پارامترهای زیادی مانند نوع قطعه، قیمت قطعه و حجم آن دارد
پورعبدالله
2023-03-26 01:18
سلام ممنون از سایت خوبتون برای واردات قطعات الکترونیکی از چین محدودیتی وجود داره؟
پاسخ مدیر: سلام دوست عزیز برخی قطعات نیاز به مجوز و تایید استاندارد دارند ولی در بقیه موارد محدودیت خاصی نیست.
علی رضا بابایی
2023-03-26 01:16
سلام هزینه گمرک قطعات الکترونیکی چقدر است؟
پاسخ مدیر: سلام وقت بخیر دوست عزیز نرخ مصوب رو میتونید با یه سرچ توی اینترنت بدست بیارید ولی در عمل بستگی به نوع قطعه و حجم بار و ... دارد. در صورتی که قطعه خاصی مد نظرتون هسن می‌توانید با شماره تلفنهای دفتر نماس بگیرید تا دوستان راهنمایی کنند.
حمید
2023-03-01 15:23
سلام واردات قطعات الکترونیکی از چین چقدر طول میکشه؟
پاسخ مدیر: سلام بسته به محصول و نوع حمل بین 2 تا 5 هفته زمان میبره. برای اطلاع دقیق تر میتونید تماس بگیرید.
اشکان
2023-01-30 10:43
سلام سفارشات به خاطر تعطیلی بازار چین تا کی انجام نمیشه؟
پاسخ مدیر: سلام به شما دوست عزیز. ثبت سفارش واردات قطعات الکترونیک از مورخ 11 بهمن در سایت به روال قبل بر می‌گردد.