شرایط و قوانین عضویت

شرایط و قوانین عضویت

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های لیون الکترونیک منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، چنان چه در آینده در رویه‏‌ها و سرویس‏‌های لیون الکترونیک تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات لیون الکترونیک استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به لیون الکترونیک ایمیل می‏‌زنید و یا تماس می گیرید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که لیون الکترونیک به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه، تماس تلفنی و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

 

محتوا

لیون الکترونیک نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه محتوای صحیح می نماید و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می‏‌کند. لازم به ذکر است لیون الکترونیک تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط لیون الکترونیک دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.

نظرات کاربران

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.