قوانین و مقررات

مشتری گرامی، استفاده از سایت فروشگاه لیون الکترونیک به معنی آگاهي و توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می‌گردد.

 

 - خرید کالا از فروشگاه اینترنتی لیون الکترونیک بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ايران صورت مي‌پذيرد.

 - فروشگاه لیون الکترونیک به هیچ وجه اطلاعات منحصربفرد کاربران را به اشخاص غیر واگذار نخواهد کرد و متعهد است حریم شخصی کاربران را حفظ و از آنها  دفاع کند.

 - تمام ابزارهایی که در فروشگاه اینترنتی لیون الکترونیک باهدف ارتباط با مشتریان به کار گرفته می‌شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و كاربران متعهد هستند که از این ابزار صرفا برای ارسال و دریافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با بحث سفارش كالا باشد.

 - فروشگاه لیون الکترونیک هر گونه مسئولیت در مورد اختلال در کارکرد سایت که می‌تواند حتی ناشى از عوامل خارج ازحوزه مدیریت این سایت باشد ( همانند نقص اینترنت، بانكي، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری وغیره) را می پذیرد وخود را موظف به خدمات رسانی نسبت به سفارش های ثبت شده در سایت می‌داند.

 - لیون الکترونیک متعهد به تامین قطعات اوریجینال برای مشتریان عزیز است. درهمین راستا تمامی قطعات به مدت یک هفته از تاریخ خرید ضمانت بازگشت دارند.

 

 

شرایط بازگشت قطعات:

 

 به منظور حفظ دو جانبه حقوق مشتری و فروشگاه لیون الکترونیک، مراحل زیر در مورد بازگشت قطعات انجام می گیرد:

  - هنگام ارسال سفارش، از تمامی قطعات عکس تهیه می شود.

 - در صورت مرجوع شدن قطعه، مشخصات آن توسط کارشناس لیون الکترونیک مطابق با عکس قطعه ارسال شده، بررسی می‌گردد.

 - درصورت  صحت تطابق، هزینه قطعه مورد نظر مسترد می‌گردد.

 - مدت زمان فرآیند بررسی در مورد کالای مرجوعی حداقل به مدت 2 روز کاری می باشد.

 

 - مشتری محترم موظف است به منظور کسب اطمینان از سالم بودن قطعات، تعداد محدودی از آنها را تست کند

 - تمام درخواست‌ها و استعلام‌های ثبت شده در سایت در قسمت پنل مدیریت قابل پیگیری می باشند.

- موجودی و قیمت قطعات در سایت به روز است اما در صورتی که موجودی محصولی به پایان رسیده باشد فروشگاه موظف است با مشتری هماهنگی لازم را انجام دهد و مبلغ سفارش را سریعا  به مشتری مسترد نماید.

 - مشتری  محترم هنگام ثبت سفارش ملزم به انتخاب صحیح، اعم از قطعه، پارت نامبر و تعداد متناسب با نیاز خود می باشد. در صورت هرگونه خطا در انتخاب، لیون الکترونیک نسبت به مرجوع کردن قطعات معذور است.

 - در مراجعه حضوری، دریافت کالا به منزله تایید صحت قطعات درخواستی است و لیون الکترونیک پس از تحویل، نسبت به مرجوع نمودن قطعات معذور است.

 تحویل کالا به انتخاب مشتری، از طریق پیک موتوری،  شرکت های باربری مانند  چاپار، کالارسان، تیپاکس، تی پی جی و ... انجام می‌پذیرد و هزينه حمل از سمت خریدار تامين می‌گردد.

 

با تشکر

لیون الکترونیک

فروش و واردات قطعات الکترونیک

 

نظرات کاربران

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.