درباره ما


درسال های دور، در دوره دانشجویی و اوایل شروع به کار، زمانی که مشغول طراحی و ساخت مدارهای الکترونیک بودم، همیشه با مشکل تهیه قطعات دلخواه، باکیفیت و اوریجینال مواجه بودم.
در آن زمان این سوال که چگونه می‌توان وسعت بازار قطعات الکترونیک ایران را به لحاظ تنوع و کیفیت به بازار جهان نزدیک کرد ذهن من را به خود مشغول کرده بود. وجود این نیاز و تلاش برای رفع آن باعث شد تا در سال 1385 با سرمایه ای اندک، اقدام به راه اندازی واحد کوچکی برای تهیه و واردات قطعات اوریجینال نمایم.
 

اکنون پس گذشت 15سال، تیم لیون الکترونیک مفتخر است که در طول این سالها توانسته با واردات قطعات اوریجینال و باکیفیت، گامی هر چند کوچک در زمینه اعتلای صنعت الکترونیک بردارد و خدمتی هر چند ناچیز به صاحبان کسب و کار این مرز و بوم ارایه نماید.

همواره سعی ما بر این بوده سازوکاری طراحی کنیم تا مشتریان محترم بتوانند با خیالی راحت و با اطمینان قطعاتی باکیفیت خرید کنند. این سازوکارعبارتنداز:

 - ایجاد فروشگاه آنلاین         

 - دسترسی آسان به واحد فروش           

 - ایجاد فروشگاه فیزیکی         

 - ارائه قطعات با گارانتی        

- خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی      

 - تاسیس دفتر تجاری در کشور چین

 - اخذ نمایندگی از چند شرکت معتبر

در طی این سالها همواره پذیرای نظرات و پیشنهادات همراهان عزیز بوده ایم. زیرا بر آن باوریم که با خرد جمعی و تعامل دوسویه قادر خواهیم بود در این مسیر، شرایط رشد و پیشرفتی دوجانبه را فراهم نماییم.


 

 

نظرات کاربران

مهتاب جعغری
2022-04-19 17:37
سلام کجا می تونم نظر خود را اعلام کنم
پاسخ مدیر: سلام از طریق صفحه زیر می‌توانید نظراتتان اعلام فرمایید https://lionelectronic.ir/posts/47-%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9