مشاوره فنی

ما معتقدیم بسیاری از شرکتهای تولیدی در مسیر تولید محصولات خود با موانع متنوعی مواجه میشوند که بخش مهم و قابل توجهی از آنها فنی است. در برخی از موارد محصولات تولید شده توسط شرکت های تولیدی نیاز به قطعاتی با قیمت و مشخصات خاص دارد. لیون الکترونیک آماده است تجربیات خود را در زمینه انتخاب قطعات و همچنین روش به صرفه و صحیح تامین قطعات را به رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. تا شاید بتواند قدمی هر چند کوچک در راستای تولید بهتر و  با کیفیت تر توسط شما عزیزان بردارد.

شما میتوانید در صورت نیاز به مشاوره با ما تماس بگیرید.

نظرات کاربران

سینا شارقی
2023-12-24 06:55
سلام و خسته نباشید سوالی در مورد خمیر فلکس قوطی NC-559-ASM داشتم ،از اونجا که این خمیر نمونه تقلبی هم در بازار داره چطور می شه و می تونم به اصل بودن این خمیر فلکس پی ببرم چه اینجا یا جایه دیگر ممنون می شم در این مورد من رو راهنمایی بفرماييد، صرفا جهت بالا برد اگاهی خودم می پرسم. متشکرم.
پاسخ مدیر: سلام دوست عزیز بهترین روش خرید از جای معتبره و اینکه فروشنده اگه جنس مشکل داشت پس بگیره. چون تنوع در مدلهای تقلبی زیاده و معمولا از روی بسته بندی نمیشه دقیق گفت که یه جنس اصل هست یا تقلبی. مثلا مشکل یکی از دوستان این بود که 10 کیلو خمیر قلع متفرقه رو توی قوطی اصلی یه برند معروف بهشون فروختن متاسفانه
علی رنجبر
2023-08-03 15:38
سلام من میخوام هواپیمای مدل بسازم قبلا برای فرستنده و گیرنده nrf24l01+pa+lna استفاده میکردم برد کمی داد آیا جایگزین کردن ماژول فرستنده گیرنده E01-2G4M27D به جاش میتونه برد 1 کیلومتر واقعی بده؟ و ایا مناسبه برای هواپیمای مدل؟
پاسخ مدیر: سلام دوست عزیز یه سری از دوستان این ماژول رو تست کردن و عدد های خیلی بیشتری رو اعلام کردن و مدل 1 وات رو همین چند روز پیش گفتن که حدود 8 کیلومتر برد داره. منتهی بنده اطلاع دقیقی از استانداردهای هواپیمای مدل ندارم و نمیتونم توصیه دقیقی به شما بکنم. چون احتمالا هواپیمای شما عملکرد FAILED SAFE نداره بهتره یه مقدار بیشتر تحقیق کنید. ولی از نظر کیفیت این ماژول ها جزو بهترین ها هستن
سیدابوالحسن حسینی
2022-10-31 21:39
سلام آیسی25d40 می خواستم smdپروگرام هست 8پایه موجود دارید؟ میتونبد برام جور کنید 100عدد میخوام
پاسخ مدیر: سلام دوست عزیز شما با واحد سفارش خارج تماس بگیرید تا سفارش شما ثبت شود.
مهتاب جعغری
2022-04-19 17:35
سلام چطور می تونم سوال بپرسم
پاسخ مدیر: سلام در همین صفحه میتونید سوال هاتون رو بپرسید.
حمید رضا مجرایی
2020-08-17 11:39
سلام به نظر امکان خوبی میرسه.