تهیه بردهای مدارچاپی از چین

 

لیون الکترونیک پکیج ویژه ای برای تهیه بردهای مدار چاپی از چین با کمترین قیمت را برای شما فراهم نموده است. در راستای تامین بردهای مدار چاپی مورد نیاز تولیدکنندگان محترم، مجموعه لیون الکترونیک مفتخر به ارائه پکیج ویژه ای جهت سهولت و بهبود صرفه اقتصادی در تامین این دسته از محصولات با هدف حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از شرایط ناپایدار اقتصادی امروز می باشد.

 

فروش قطعات الکترونیک اورجینال لیون الکترونیک (فروشگاه قطعات الکترونیک مرجع اصلی واردات قطعات الکترونیک) در این مقاله شما را با بردهای مدار چاپی و پروسه تهیه مدار چاپی از چین آشنا میکند:

متاسفانه با توجه به محدودیت های حاصله از شیوع پاندمی کرونا از سال 2019 میلادی و از طرف دیگر گسترش روزافزون تحریم‌های سخت گیرانه سیاسی-اقتصادی و همچنین افزایش قیمت بی‌سابقه قطعات الکترونیک، نظم و ثبات زنجیره تامین کالا ها و مواد اولیه در کشورمان دچار اختلالات فراوان شده و با افزایش قیمت و هزینه های سرسام آور، سختی فرایند تامین قطعات را برای تولیدکنندگان و توزیع کنندگان دوچندان نموده است و متاسفانه منجر به کاهش حجم تولید و تعطیلی بسیاری از مجموعه های فعال در این زمینه گردیده است.

مجموعه لیون الکترونیک مصمم است بنا بر اهداف و رسالت های اجتماعی خود و با هدف کم کردن هزینه های تولید و کمک به مشتریان خود، فارغ از اهداف انتفاعی فرایند تامین برد مدار چاپی از کشور چین را برای مشتریان خود تسهیل نماید.

سفارش مدار چاپی از لیون الکترونیک

سفارش مدار چاپی

 

 عموما مشتریان  برای تهیه برد مدار چاپی از کشور چین با چالش‌هایی مانند یافتن تولید کننده معتبر، پرداخت های ارزی و خدمات حمل کالا و ترخیص مواجه هستند. در این پکیج با در نظر داشتن رفع چالش ها، موانع و مشکلات مذکور، افتخار داریم تا خدمات خود را جهت تامین این نوع از برد ها به روش های ذیل ارائه نماییم :

  • شما تولید کننده را می‌شناسید و به می‌توانید سفارش خود را ثبت می‌کنید و فقط برای پرداخت ارزی و خدمات حمل و ترخیص به کمک نیاز دارید.

یا

  • شما تولید کننده‌ را نمی‌شناسید و لازم است ابتدا یک تولید کننده معتبر را شناسایی کرده و سپس اقدام به ثبت سفارش کنید.

 

سفارش برد pcb

 

لازم به ذکر است خدمات  استعلام قیمت برد مدار چاپی ، پرداخت ارزی ، حمل و ترخیص برای مشتریان گرامی بدون دریافت هر گونه سودی انجام میگردد .

 

نکاتی که بهتر است قبل از اقدام به سفارش بدانیم:

  1. عملیات نمونه سازی در کشور چین با توجه به زمان زیاد برای بردهای دو لایه فاقد پیچیدگی توصیه نمی‌گردد.
  2. زمان آماده شدن سفارشات در این روش شامل زمان تولید بعلاوه چند هفته زمان برای حمل و ترخیص است.
  3. این روش برای سفارشات با حجم بالا و بردهای چند لایه کاملا مقرون به صرفه می‌باشد.
  4. این روش برای بردهای یک لایه و آلومینیومی مقرون به صرفه نیست.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و نیاز به مشاوره می‌توانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید:

تلفن: 66727708 و 66727609 داخلی 1

شماره واتساپ: 09024342841

نظرات کاربران

عرفان فاضلی
2023-12-03 16:10
با سلام، هزینه ترخیص چقدر هست؟
پاسخ مدیر: سلام دوست عزیز برای اطلاع از هزینه های ترخیص لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. تا همکاران ما بتوانند به صورت دقیق تری به شما پاسخ دهند.
hossein karimzadeh
2023-11-20 17:33
من به یک دستگاه الکترونیکی رگ یاب نیازدارم . که نمونه‌های آلمانی و آمریکایی آن بسیار گران است . می‌خواهم برد الکترونیکی این دستگاه را در چین کپی و ارزانتر بسازم لطفا راهنمایی بفرمایید واتساب 09395561183 تلفن 09113830797
پاسخ مدیر: سلام وقت بخیر دوست عزیز. شما میتونید سوال خودتون رو توی گروه تلگرامی ما مطرح کنید تا دوستان کمکتون کنن. فعلا مجموعه ما کار مهندسی معکوس رو انجام نمیده. اما میتونیم توی تولید PCB و تامین قطعات در خدمتتون باشیم. لینک گروه تلگرام: https://t.me/stm32g030
علی صالحی
2023-06-16 09:14
با سلام در عرض کمتر از یک ماه PCB ها به دستم رسید، هزینه ساخت دقیقا طبق قیمت سایت سازنده و بقیه فقط هزینه حمل و ترخیص، خواستم تشکر کنم از مجموعه خوب و متعهد لیون الکترونیک. پیگیری و پاسخگویی و با ارزش تر از همه احترام به مشتری همه و همه نشان از شخصیت متعالی شماست.
پاسخ مدیر: سلام دوست عزیز با آرزوی موفقیت برای شما، خوشحالیم که توانسته ایم رضایت خاطر شما را بدست آوریم.
حامد
2023-04-22 02:42
سلام و عرض و ادب واقعا یعنی شما سودی به قیمت نهایی اضافه نمی کنید؟!
پاسخ مدیر: سلام دوست عزیز در تهیه PCB از چین ما سودی در نظر نمی‌گیریم و فقط هزینه ساخت بعلاوه هزینه حمل و ترخیص از مشتری گرفته میشود.
رحمان نجفی
2023-02-13 19:06
سلام مهندس جان من یه تعداد ۱۸وات ۱۵ × ۱۵ مخام
پاسخ مدیر: سلام وقت بخیر برای سفارش pcb با شماره تلفن های درج شده در همین صفحه تماس بگیرید
حمید لطفی
2022-12-17 13:07
کیفیت pcb بالا و هزینه نسبت به دیگر تولید کنندگان pcb ارزان تر میباشد از نظر تکریم ارباب رجوع فوق العاده و پاسخگویی به موقع انجام میشود
پاسخ مدیر: سلام دوست عزیز با تشکر از شما، خوشحالیم که توانسته‌ایم رضایت شما را بدست آورده‌ایم.
دانیال جوزدانی
2022-08-27 14:10
من چند روز پیش بردی که سفارش داده بودم به دستم رسید ، بسته بندیش خوب و محکم بود و برد ها بدونه آسیب به دستم رسید . زمانش هم حدودا سه هفته طول کشید و هزینه اضافی تر از پول گمرک و پست ازم نگرفتن. خیلی ممنون که کار ما رو راحت کردید .
پاسخ مدیر: سلام دوست عزیز خوشحالیم که توانسته‌ایم رضایت شما رو جلب کنیم.
پارسا جلفایی
2022-06-30 19:42
سلام پیگیری سریع و دقیق کارها، رفتار عالی کارکنان و سرعت انجام کارها و همه چیز مخصوصا قیمت لیون از همه جا عالی تر هست شک نداشته باشید و سفارش خودتونو ثبت کنید
پاسخ مدیر: سلام دوست عزیز ممنون از اینکه به مجموعه لیون الکترونیک اعتماد کردید.
محرم دهقان فیض آبادی
2022-06-19 22:49
با درود اشکالی در این صفحه مشاهده کردم، وظیفه خود دانستم یادآوری کنم. در اواسط صفحه جایی که نوشته شده است: "نکاتی که باید قبل از اقدام به سفارش باید بدانیم" دو بار واژه باید پشت سر هم تکرار شده است. شایسته است برای حذف یکی از این واژه ها اقدام شود. به درود
پاسخ مدیر: سلام وقت شما بخیر باشه دوست عزیز، ممنون بابت تذکر صحیحتون، حتما در اسرع وقت اصلاح میشود.
امیرحسین قزاآنی
2022-05-18 15:55
خیلی از کارتون راضی هستم واقعا با سفارش از چین هزینه پروژه چند برابر کمتر شده برام و کیفیت خیلی خیلی بالا رفته نسبت به تولید کنندگان داخلی ممنون از لیون الکترونیک که این امکان رو برای ما فراهم کردن تا بتونیم راحت از چین pcb سفارش بدیم بازم ممنون انشاالله کسب و کارتون رونق بیشتری بگیره و همینطور رو به جلو حرکت کنید و موفق تر از قبل باشید
پاسخ مدیر: سلام دوست عزیز خوشحالیم از اینکه توانستیم رضایت شما عزیزان را به دست بیاوریم.
یاشار آبلوچ
2022-05-11 17:31
من بسته ام رو یک ساعت قبل درب منزل تحویل گرفتم و حیفم اومد که تجربه ام رو به اشتراک نگذارم. فایل طراحی شده آلتیوم دیزاینر رو خروجی گرفتم و توی jlcpcb آپلود کردم و قیمت تولید مشخص شد و دنبال یه شرکت ایرانی میگشتم که بسته رو بدون دردسر برام بیاره ایران که خیلی اتفاقی یکی از دوستان لیون الکترونیک رو معرفی کرد و تماس گرفتم و بلافاصله آدرس چین رو در اختیارم گذاشتند و من سفارش رو به آدرس دفتر چین ثبت کردم و با هزینه خیلی خیلی ناچیز بسته به دفتر چین رسید (بعد از بارگذاری فایل 3 روز طول کشید تا چاپ و ارسال بشه) و از اونجا یه وقفه بخاطر تعطیلات چین به وجود اومد و بعدش بسته اومد فرودگاه امام و دوستان لیون الکترونیک زحمت ترخیصش رو هم کشیدند و فقط هزینه گمرکیشو ما دادیم یعنی حق العمل نگرفتند و در واقع رایگان زحمتش رو کشیدند. بسته رو که دریافت کردم و کیفیت خوب برد ها خیلی راضی کننده بود و بدین شکل اولین تجربه سفارش pcb من از چین رقم خورد... ضمن این که از سایر شرکت های بازرگانی و وارادتی هم استعلام قیمت گرفته بودم که متاسفانه قیمت ها به شکلی بود که به هیچ وجه صرف نمیکرد که بخواهیم از pcb چین تامین کنیم . در کل از دست اندر کاران الیون الکترونیک بخاطر همکاری و کمکی که به تولید کننده گان نو پا میکنن تشکر ویژه دارم و یقین دارم ثمرات این کار خوبشون بهشون برخواهد گشت.
پاسخ مدیر: سلام دوست عزیز خوشحالیم که تجربه خوبی داشتید موفق و پیروز باشید.
کاظمی
2022-04-26 23:13
من به یک تولید کننده چینی سفارش pcb دادم و لیون الکترونیک حدودا 14 روزه به صورت رایگان بردها رو برام آورد. تجربه خوبی بود.
پاسخ مدیر: سلام دوست عزیز ممنون بابت ثبت نظرتان پیروز و سر بلند باشید
سید مرتضی محسنی
2021-11-10 18:45
سلام تشکر فراوان از لیون الکترونیک بابت ای کار بزرگی که داره می‌کنه من از jlcpcb سفارش دادم برد هارو و با ارتباط با سرافی مبلغش رو پرداخت کردم بقیه کارها رو تماما لیون الکترونیک زحمتش رو برامون کشید و به صورت رایگان برام آورد داخل کشور و کلا ۱۶ روز طول کشید این پروسه ارسال که واقعا عالیه واقعا ازشون ممنونم و جا داره تشکر بکنم از آقای فلاح و مدیرت این مجموعه و سایر دوستان که در این مجموعه دارن تلاش میکنن تا کمکی کرده باشند به متخصصین این عرصه برای پیشرفت روز افزون کشور عزیزمان
پاسخ مدیر: سلامت باشید.